Ever seen a girl lick her own *****?

Pages : [1] 2 3

^Vu|tuRe^
05-22-2003, 07:49 PM
is it possible.

that would be....."interesting"

Chimera
05-22-2003, 07:50 PM
No but I've seen a picture of a guy sucking his own dick.

Hit
05-22-2003, 07:50 PM
pics?

Hit
05-22-2003, 07:51 PM
oh, wait.. misread this thread

i knew this ****in hott gymnist chick before..

she could touch it with her chin, but couldnt bend down more.. and she was about as flexible as it gets (on the US national team or something)

AutoMiss
05-22-2003, 07:51 PM
http://www.byarden.com/writing/pets/heroes/kiss.jpg

^Vu|tuRe^
05-22-2003, 07:52 PM
No but I've seen a picture of a guy sucking his own dick.


haha yeah i think i saw one a long time ago.

Kowboy
05-22-2003, 07:54 PM
I have constant dreams about being able to lick my own *****.

Dr_Mesmo
05-22-2003, 07:54 PM
http://tigran.lunarpages.com/files/files2/whoa2.jpg

close...

^Vu|tuRe^
05-22-2003, 07:55 PM
oh, wait.. misread this thread

i knew this ****in hott gymnist chick before..

she could touch it with her chin, but couldnt bend down more.. and she was about as flexible as it gets (on the US national team or something)


damn.... i wanna see one that can jsut bury her face in that ****. i would make her sit backwards on my cock and lick my balls at the same time :)

Hit
05-22-2003, 07:56 PM
damn.... i wanna see one that can jsut bury her face in that ****. i would make her sit backwards on my cock and lick my balls at the same time :)

i miss that girl :(

too bad i dont rmemeber her name

Dr_Mesmo
05-22-2003, 07:57 PM
http://tigran.lunarpages.com/files/files2/whoa5.jpg


I don't think it's possible...

Phrozen
05-22-2003, 07:57 PM
Damn, if she was that close to being able to do it you think she would train everyday until she could. Maybe she can do it and she just doesn't want people to know otherwise she would be termed a slut.

^Vu|tuRe^
05-22-2003, 07:57 PM
http://tigran.lunarpages.com/files/files2/whoa2.jpg

close...


pfff shes only bringin her leg over her head, i could do that ****.

lol i could put both over my head and walk around on my hands.....well i used to during wrestling season when i was in high school

^Vu|tuRe^
05-22-2003, 07:59 PM
http://tigran.lunarpages.com/files/files2/whoa5.jpg


I don't think it's possible...



damn shes kinda cute.....does she do pr0n?

Dr_Mesmo
05-22-2003, 08:00 PM
damn shes kinda cute.....does she do pr0n?

Dunno....

Dr_Mesmo
05-22-2003, 08:00 PM
No but I've seen a picture of a guy sucking his own dick.

If you could, would you do it to yourself?

Chimera
05-22-2003, 08:02 PM
If you could, would you do it to yourself?

I'd never leave my house!

Really no though. It's worth two gays. One gay cause you're sucking a dick. The second gay cause you're getting your dick sucked by a guy.

Kowboy
05-22-2003, 08:03 PM
If you could, would you do it to yourself?

That question needs it's own thread, and of course I would, why not??!

Dr_Mesmo
05-22-2003, 08:06 PM
I'd never leave my house!

Really no though. It's worth two gays. One gay cause you're sucking a dick. The second gay cause you're getting your dick sucked by a guy.

Well...with that logic, you'd never give yourself a handjob either...

^Vu|tuRe^
05-22-2003, 08:09 PM
If you could, would you do it to yourself?
actually....i probably could if i tried hard enough....cant be that much further than i already am if i do that thing with my legs over my head.

ive never done it nekkid tho so i dont know.


hmmm.....you know...thats a hard question.

ill have to think about that one some more......id have to be able to watch porn at the same time tho, which i dont know is that pissible in that possition. It might help to just play some pr0n and put the headphones on and close my eyes. i dont think starring at my own sack would turn me on too much :/