t-137896 PURE: a T2 movie by LostAngel [Flat] - TribalWar Forums

PURE: a T2 movie by LostAngel

Pages : [1] 2 3

LostAngel
07-01-2002, 12:10 AM
Thanks to SL83 we got a FilePlanet host. So will everyone please post how damn secsi he is? Thank you man! Thanks to Kellogs for weaseling him into it :)

Within a week, I should have the WSBN Video Vault up and you guys can go and vote on your favorite video game movie's. So make sure to check WSBN often. Oh, and keep kicking me in the rear to get it done. http://www.wsbn.com

Btw, Movie is in divx 5.02, so go get the latest drivers.

We've got three solid hosts now, and waiting for a few more to pop up, so if you can't get it on here. Wait a while and I'm sure we'll get a few more hosts as soon as the first rush dies down. (seeing as how a lot of you already have it).

http://www.fileplanet.com/dl/dl.asp?/planetstarsiege/lostangel.pure.divx2.zip

http://t2movie.furie.org

ftp://lostangel:l0stange1@ftp.e rnestallen.com/T2movies/

Ryoken
07-01-2002, 12:12 AM
Awesome movie :bigthumb: :bigthumb:

FSB-DOOM
07-01-2002, 12:26 AM
fileplanet rocks when you have a login!

Wretched
07-01-2002, 12:27 AM
sl83 is a nerd

I would've posted it on Planettribes if you had asked me first :]

LostAngel
07-01-2002, 12:43 AM
Can you still host? If you can, please put it up and drop a link in here.

GR|DLOCK
07-01-2002, 12:59 AM
christ LA. compress the audio. that's what's making the filesize so huge. unless it's like an hour long.

Yaason
07-01-2002, 01:01 AM
ohhh... pretty

afex
07-01-2002, 01:06 AM
wow, very entertaining.


(i was gonna do the shoutcasting->vid thing too, but i've been putting my movie off :( now i gotta think of something new :( :()

-MT-Stealth
07-01-2002, 01:22 AM
very nice LA

LostAngel
07-01-2002, 01:24 AM
It's not the audio, it's the fact that it's 9 mins long, and 1000kbps. The audio is compressed mp3. I didn't wanna sacrifice quality. *shrugs*

xgalaxy
07-01-2002, 01:25 AM
What movie editing software did you use? Adobe Premiere?

LostAngel
07-01-2002, 01:27 AM
Yeah Premiere for the time/transition editing. And Adobe After Effects for the small special effect clips.

MST3K-rules
07-01-2002, 01:30 AM
No wonder it was 150 megs; that video quality was quite good (I'm speaking technically, not about the actual content of the video).

Neat, though some of the text things at the end just flashed by. You couldn't read them.

My only other criticism is that the shoutcasting didn't lineup with the MAs.
"Oh and he gets taken out!"
*2 seconds later*
Video of guy getting hit by disc.

WarMachine
07-01-2002, 01:31 AM
very nice movie


...and that's coming from someone who doesn't like t2 that much

aScotiA
07-01-2002, 01:35 AM
better mirrors plz? :-|

MST3K-rules
07-01-2002, 01:36 AM
Originally posted by aScotiA
better mirrors plz? :-|

What's wrong with fileplanet? I didn't have to wait at all.

aScotiA
07-01-2002, 01:38 AM
Originally posted by MST3K-rules


What's wrong with fileplanet? I didn't have to wait at all. didnt work 1st time :X

Mav
07-01-2002, 01:39 AM
aside from that japenese movie, this is the best T2 movie to date :bigthumb: :cheers: :wave:

fraidykat
07-01-2002, 01:45 AM
:heart: lost

muh mortar owns

Sparkplug
07-01-2002, 01:47 AM
Spelling corrections:

You used "to" when you "too" would have been correct

You used "teams" when "team's" would have been correct

Where do people get all those custom explosions?